Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

torsdag 17. juni 2010

Lace and feminine details:

tumblr_kr1ns0nFmb1qa0ofyo1_500_large Kate Bosworth tumblr_l0a1lpHWBm1qasikzo1_500_large,nytt 498358_-christopher-kane-shoes_metal_attraction,nytt 656082_IMG_7829,nytt Jeg får bare ikke nok av blonder!! Og skulle virkelig svært gjerne hatt den fine blondegenseren på bilde nr. 2 og den nydelige blondekjolen på bilde nr. 4 i klesskapet mitt! :) Blondekjolen på bilde nr. 5 syns jeg også er sinnsykt fin, men det ligner jo veldig på den som jeg faktisk kjøpte i fra Bikbok her for en liten stund siden, og den passet meg jo desverre ikke. :/ Hvilket av disse herlige blondeplaggene skulle dere gjerne hatt i garderoben deres? :) Bildene er foresten fra bla. lookbook og weheartit, tror jeg.. Husker ikke helt hvor jeg fant alle disse bildene, men jeg pleier i hvertfall å finne veldig masse av inspirasjonen min på de to nettsidene. :)

1 kommentar:

  1. Er ikke den siste den fra Bikbok? Jeg har den selv, føler den er prikk lik.
    Angrer litt på at jeg kjøpte den. Må ha en jakke over for at den skal bli fin, den er liksom så liten over brystet, og jeg kjøpte M fordi jeg trodde det skulle hjelpe, vel, la oss bare si at det ikke gjorde det!

    Nydelige bilder du hadde funnet her, jeg ELSKER blonder... Og genseren på bilde 2, det er sånn MÅ HA genser! Hm.. kanskje jeg rett og lett bare må begynne å sy klær til meg selv..

    SvarSlett