Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

lørdag 12. juni 2010

Gårsdagens antrekk:

DSC_0875,nytt DSC_0880,nytt DSC_0882,nytt Jeg og samboern min bestemte oss sånn veldig impulsivt for å dra ut en tur i går, og dette hadde jeg altså på meg. Hadde foresten også på meg store øredobber i turkis og sølv og et turkist stort armbånd. Vi hadde egentlig tenkt oss på "3- Løver", men da vi kom dit så var det verken trubadurer eller noe særlig til liv der, så vi endte heller opp rett over gata for "3- Løver"; nemlig på Extra time.. Samboern min møtte noen kjenninger der som vi satte oss i lag med.. Det var en helt grei tur ut på byen, men har helt klart hatt det morsommere ute for å si det sånn. Jeg ble foresten litt fasinert av en veldig ung jente som satt alene like ved bordet vårt; hun hadde på seg en helt nydelig svart minikjole belagt med noen slags stener/ paljetter, og hvite sneakers.. Tror faktisk kanskje at det var den kjolen som jeg hadde så lyst på fra samarbeidet som HM hadde med Jimmy Choo, SUKK! Litt misunnelig på den kjolen, ja.. :) Men tilbake til jenta; hun flørta med hver bidige gutt som kom i nærheten av henne virket det som.. Det var nesten som om jeg ventet at hun faktisk skulle begynne å flørte med samboern min også.. Og jeg satt egentlig bare og lurte på hvem av disse guttene som ble den "heldige" som fikk være med henne hjem for kvelden.. For jeg skjønte etterhvert at det ikke var så nøye hvem av dem det ble; at det kom til å bli den gutten som hun flørta med sist som fikk være med henne hjem.. Og ganske riktig; da det nærmet seg stengetid så var plutselig både hun og den gutten som hun flørta med sist borte.. :) Veeel, nå er det jo selvfølgelig ikke sikkert at hun faktisk hadde planer om å dra noen av disse guttene med seg hjem, men etter å ha sottet å sett på denne flørtingen store deler av tiden vi var der, og hun hadde vistnok på et tidspunkt foten sin i skrittet på den ene gutten også, så gjorde jeg meg jo opp visse tanker om det jeg så.. Umulig å la være for å si det sånn. :) YES, som dere skjønner så hadde jeg en skikkelig begivenhetsrik dag ute i går. Hehe! :D

3 kommentarer:

  1. SV: Takk for det :) Jeg skal bare flytte til andre siden av Stavanger, så det er ikke så langt. Men er en del ting fordet! ;)

    SvarSlett
  2. Uff, jeg liker ikke slik oppførsel, skal ikke dømme heller, kjenner jo henne ikke. Men jeg er ikke fan av slik oppførsel. Jeg er så glad jeg ikke er slik, hadde nok angret seinere i livet om jeg hadde på slik i yngre dager.

    Gled deg til resten av sesongene.. Jeg er på sesong seks nå, helt fantastisk. Har helt dilla..

    SvarSlett
  3. Hvordan er formen din fortiden forresten? Er du i litt bedre form nå?

    SvarSlett