Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

onsdag 9. juni 2010

Feel good- tips! :)

10 tips til en god dag,nytt Fant disse fine feel good- tipsene i et eller annet blad som jeg kjøpte meg her for en liten stund siden.. Tror muligens at det kan ha vært Det Nye, eller noe sånt noe.. Jeg klippet de ut og hang de på kjøleskapet mitt for å minne meg selv på alle de fine tingene som jeg kan gjøre for å muntre meg selv litt opp om dagene. Og nå ønsker jeg å dele de med dere. Mange fine tips her syns jeg! :) Og selv om det ikke er like enkelt bestandig så prøver jeg å i hvertfall få gjort noe av dette i løpet av dagen min.. Om det så er bare det å ta på meg rød leppestift/ lipgloss, så kjenner jeg at det faktisk hjelper litt på.. :) I kveld har foresten min kjære snille samboer hengt opp de nye fine, lyse sommergardinene våre, og det ble bare helt utrolig mye finere i leiligheten vår nå. Lyst og koselig!! Vi hadde mørkebrune gardin før, så det føles nesten som om stuen vår er som ny nå. Det eneste vi mangler nå er et par fine bilder på veggene her, så begynner jo dette virkelig å føles som et fint og koselig hjem. :) Jeg har lett etter bilder, men har liksom ikke funnet noen som jeg bare MÅ ha enda. Jeg syns det er kjempe viktig at de skal passe godt inn her, så jeg tar ikke hva som helst; da er jeg heller fri.. :) Det ble foresten nydelig vær hær utover dagen i dag, så vi tok middagen ute i sola; kjempe koselig! :) Ellers så har jeg kosa meg med de frustrerte fruene og Privat praksis i kvell.. Tirsdager er somsagt tv- kvell for min del! :) Nei, nå skal jeg ta kvelden her snart.. Kanskje jeg for en gangs skyld klarer å komme meg i seng litt tidligere i dag.. Og det er jo meldt fint vær imårra også, så da klarer jeg kanskje å komme meg opp litt tidligere for en gangs skyld, så jeg kan nyte det fine været.. :) Dere får ha en god natt folkens! :)

2 kommentarer: