Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

fredag 14. mai 2010

Dagens antrekk:

IMG_5272,nytt IMG_5319,nytt IMG_5299,nytt IMG_5360,nytt Dette er altså dagens antrekk.. Jeg har visst bodd i det leopard skjerfet mitt siden jeg kjøpte det.. Så må kanskje finne på noe annet imårra! :) Men det er det som er så fint med et skjerf; det fresher jo opp alle antrekk og man kan bruke det til det meste.. :) Så hvis man har litt dårlig råd, men har lyst på noe nytt så er absolutt et fint skjerf eller et fint smykke en bra investering. ;) Og en annen ting; hvis du kjøper skjerfet i en farge som du faktisk kler, så blir du nok mye mer fornøyd med det enn om du kjøper det i en farge som du ikke kler. Har du gyllen hud og gyldent hår så burde du gå for en varm farge på skjerfet ditt, og har du kald hud og kald farge på håret ditt så burde du gå for en kaldere farge på det. Det vil helt klart få fram dine egne farger og ansiktstrekk på en bedre måte. Jeg følger ikke dette helt slavisk selv, men prøver i størst mulig grad å gjøre det siden jeg har en tendens til å fort se litt gusten og blek ut hvis jeg bruker helt feile farger opp til ansiktet mitt. Dere har kanskje hørt om dette med at vi mennesker tilhører forskjellige årstider når det kommer til fargene våre? At noen mennesker er vårer eller somrer, mens andre igjen er høster eller vintrer? Selv er jeg en vår og skal altså bruke varme farger. Og jeg skal også bruke gull istedet for sølv, men jeg pleier å bruke begge deler. Sånn, det var dagens lille leksjon om farger.. ;) Jeg har lenge tenkt på å komme med et litt lengre innlegg om farger til dere.. Får se om jeg ikke får gjort noe med det snart.. Spørr gjerne hvis det er noe dere lurer på; jeg hjelper dere nemlig gjerne med litt fargeveiledning, siden dette er noe jeg virkelig brenner for! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar