Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

onsdag 19. mai 2010

En produktiv dag! :)

___Beautiful_Day____by_CedZ_large Jeg føler meg i grunn litt som hun jenta på bildet akkurat nå, eller det vil si AKKURAT nå føler jeg meg vel egentlig mest sliten og trøtt.. MEN jeg har hatt en veldig bra dag i dag, formen har vært mye bedre og jeg har virkelig utnyttet det og fått gjort unna masse her hjemme. Jeg har til og med gått igjennom klesskapet mitt og tatt ut høst/ vinterklærne mine, og andre klær som jeg ikke bruker lengre. Noe jeg egentlig skulle ha gjort lenge nå, men som jeg rett og slett ikke har hatt energi til. Jeg har oftest nok med å få gjort unna vanlige gjøremål som klesvask og middagslaging nå når jeg er syk, så slike gjøremål som dette blir ofte forskjøvet; så det var utrolig godt å endelig få det unna! :) Og jeg har også tatt fram alle sommerklærne mine, som har stått ned pakket i diverse esker nå i vinter, så nå gjenstår det bare å få vasket ALT.. Sukk! :) Jeg tror muligens at jeg kommer til å vaske meg i hjel i løpet av de neste dagene som kommer.. Kleshaugen er SVÆR!! Vi har alltid en god del klær å vaske her, så disse klærne kom bare i tilegg til alt det andre.. Jeg er rett og slett nasi på dette med å ikke blande forskjellige farger i lag når jeg skal vaske klærne, og da blir det jo fort slik.. Jeg har bært hauger med klær inn på vaskerommet, men kjenner jeg meg selv rett så blir vel bare halvparten brukt fordi at jeg egentlig er ganske lei av mye av det, og istedet ender opp med å kjøpe meg noe nytt.. Noen som kjenner seg igjen!?? :) Nei, nå skal jeg ta kvelden her; prøve å komme meg litt tidligere i seng i dag enn det jeg har gjort de siste dagene.. Det ble selvfølgelig alt for seint i går også. Sukk! Og jeg blir i grunn bare mer og mer sikker på det for hver dag som går; jeg må deffentlig lide av lakenskrekk syndromet! :) Dere får ha en god natt folkens! :) Bildet er foresten fra we<3it.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar