Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

fredag 28. mai 2010

Dagens antrekk:

IMG_5494,nytt Har på meg den nye dongeriskjorta mi i dag.. Yeey! Er sinnsykt fornøyd med at jeg fikk den til bare 50 kroner!! :D Var og prøvde en tøff dongerivest på Bikbok også i går, men endte opp med denne skjorta istedet siden den var i min str. og så innmari billig! :) En dongerivest eller dongeriskjorte kan jo rett og slett forandre et antrekk helt fullstendig! Dette antrekket hadde jo feks. vært SÅ mye kjedeligere uten dongeriskjorta! Love it! <3 Ble foresten en tur i byen i dag også, men i dag har formen min vært dårligere igjen. MEN jeg får vel si meg fornøyd med denne uka uansett siden formen min har vært så bra at jeg i hvertfall har kommet meg ut flere dager. :) Kikket foresten etter bikini i dag, og HJELP sier jeg bare; det er det samme marerittet hvert bidige år; veeeldig få bikinioverdeler som blir fine på.. Nei man skulle seriøst hatt struttende silikonpupper i disse bikinitider altså, som rett og slett sto av seg selv! Deponerte foresten på to bikinioverdeler på HM i dag, og la av trusene til dem ut mårradagen, så marerittet er ikke over enda.. Jeg klarte bare ikke å bestemme meg, syns egentlig ingen av de var noe særlig fine til meg, men jeg er helt nødt til å ha meg en ny bikini i år.. Og jeg regner med at butikkene allerede begynner å bli utplukket for bikinier.. På tross av at det har vært en temmelig dårlig vår.. Sååå da må man vel nesten bare ta en avgjørelse.. Sukk! :/ Nei, jeg har vondt i hodet mitt i kveld, og kjenner at jeg er temmelig trøtt, så skal avslutte her og heller lese litt i den nye boka som jeg har kjøpt meg; nemlig "Nynnes Dagbok." Jeg har lest bok nr. 3 i denne serien tidligere, og den syns jeg var kjempebra. Og så langt virker også denne (nr. 1) veldig lovende; den får meg til å le og det er akkurat hva jeg trenger nå! :) Ja, jeg leser bøkene i omvendt rekkefølge, men det ble rett og slett bare sånn.. Hvis dere er ute etter en lettlest morsom bok, som får dere til å le masse, så vil jeg absolutt anbefale disse bøkene. :) Som en av de som har kommentert boka så fint har skrevet: "Du vil le rått -og antagelig rødme fordi du kjenner deg slik igjen." So long, nå er det bok-tid dere!! :)

1 kommentar: