Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

søndag 2. mai 2010

Dagens antrekk:

IMG_5036 (3)nytt IMG_5051 (3)nytt IMG_5061 (3)nytt IMG_5084 (2)nytt Endelig fikk jeg somlet meg til å ta bilde av noen av de nye klærne som jeg har kjøpt meg. Alt er nytt bortsett fra den hvite singleten, smykket, klokken (tidligere gave fra samboern min) og ringene. :) Den blomstrete toppen og beige buksa er kjøpt på Bikbok. Semskaskinn jakken er kjøpt på HM til halv pris! Utrolig fornøyd med den; den kostet nemlig opprinnelig 800 kroner, og jeg fikk den altså til bare 400! :) Og armbåndet er kjøpt på Cubus, og var faktisk litt nedsatt det også! :) Semskaskinn jakken er foresten ikke en del av dagens antrekk, jeg skulle bare ta bilder av den.. Men ååå, som jeg gleder meg til det blir varmt nok ute så jeg kan bruke den!! :) Hånden min ser i grunnen helt merkelig ut på det nederste bildet, det ser jo ut som om jeg har DE verste pølsefingrene!! :D Men hvor nøye skal en være før en legger ut bilder av seg selv her..!? Dere ser i hvertfall accessorizen i litt større format! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar