Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

mandag 26. april 2010

Søndagstur i deilig vår vær! :)

DSC_0430,nytt DSC_0433,nytt DSC_0432,nytt DSC_0451,nytt DSC_0452,nytt DSC_0456,nytt DSC_0457,nytt DSC_0458,nytt Denne helga har vært rolig. Fredagskvelden var samboern min ute på lønningspils med jobben, mens jeg var bare hjemme.. Men jeg var ute mange timer på dagen; jeg fikk nemlig ny legetime ganske tidlig på dagen, og ble værende i byen flere timer etter det. Da jeg kom hjem var jeg så sliten at resten av dagen ble tilbrakt på sofaen. Jeg har vært en del ute og fartet denne uka og slik har det stortsett vært alle dagene; når jeg har kommet hjem så har det vært høvelig rett på sofaen, jeg har rett og slett ikke hatt krefter til så mye annet. :/ Men nå skjer det i hvertfall forhåpentligvis noe her snart.. Legen min sendte nemlig en henvisning til poliklinikken på sykehuset her i Trondheim! :) Jeg møtte riktignok ikke noe forståelse da jeg var der på fredagen heller, men jeg er uansett fornøyd med utfallet av legetimen. Så nå venter jeg bare på å få høre i fra de på poliklinikken.. :) Lørdagen hadde jeg en aldri så liten kamp med kroppen min for å få den med ut, men jeg vant den kampen tilslutt.. Så jeg fikk noen timer i lag med samboern min på Blæst på Solsiden. Sola var litt sånn på og av denne dagen, så vi satt først inne da jeg kom dit, men gikk ut å satte oss når sola kom fram igjen. Jeg bare elsker alle de herlige utekafe`ene på Solsiden nå på våren og sommeren. :) Og søndagen var vi altså ute å gikk en skikkelig fin tur i sola, og jeg gikk som dere ser litt amok med speilreflekskameraet vårt. Og det er enda flere bilder der hvor disse kommer fra! :) Søndagen var den nydeligste dagen så langt denne våren; det var varmt og godt ute, og sola skinte fra nesten skyfri himmel. :) :) Jeg har foresten på meg nytt skjerf fra Cubus, ny kjole fra Lene V og den nye vesken min fra HM på disse bildene. Har vært på utkikk etter en stor konjakkfarget veske lenge, så den er jeg kjempe fornøyd med! :) Nå skal jeg ta meg en liten middagshvil i lag med samboern min. Vi har spist ovnsgratinert kylling igjen, men denne gangen gratinerte vi den i egen hjemmelaget saus med ost på toppen, og det var sinnsykt godt! Kommer med flere bilder fra turen vår senere.. :) Dere må ha en fin kveld! :)

2 kommentarer:

  1. Godt å lese at du både har kommet deg litt ut (selv om det har endt med sofaen på kveldene, noe er bedre enn ingenting...) og at legen din hvertfall har gjort noe mer enn å bare si det er psykisk. Er det noe som gjør en syk psykisk er det at folk sier det feiler psyken din noe!

    Du er en flott jente som fortjener det beste, inkludert god og frisk helse. Stå på ditt søte, så skal du nok se at du blir bedre etterhvert. Bare husk som jeg har sagt før, selv om det er lett å være utålmodig, ta tiden til hjelp!
    Sååååå... Må du ha en super flott helg, håper den blir full av energi ;)

    SvarSlett
  2. sv: takk for hyggelig kommentar! =)

    mye enig i det du sier, og jeg føler heller ikke jeg trenger å fikse på meg selv - holder med sminke :)

    SvarSlett