Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

mandag 19. april 2010

Bursdagsfesten:

140,nytt 141,nytt 142,nytt 149,nytt 155,nytt 161,nytt 162,nytt 164,nytt 178,nytt 185,nytt 187,nytt 190,nytt 268,nytt Vi hadde altså bursdagsfest her på lørdagen, og her har dere et lite knippe med bilder fra bursdagsfeiringen.. Det var desverre noen som ikke kunne komme å feire dagen i lag med oss, men sånn er det jo bestandig.. Og det ble nå uansett en kjempe vellykket bursdagsfest, med bildeknipsing og det som hører fester til! Og ostekaka til samboern min var himmelsk god!! Han er ekspert på å lage ostekaker! :) Samboern min avslutta foresten festen med litt gitarspilling og litt allsang; kjempe koselig! :) Men vi var bare meg, han, søskenbarnet mitt og samboern hennes igjen da; resten av gjengen for en god del tidligere, så de fikk ikke med seg den koselige allsangen. Jeg har hatt en fin helg; ikke fullt så morsomt med all vaskingen før festen; men det må jo til, og det føles jo sinnsykt godt når man endelig er ferdig med alt, og ser hvor fint resultatet ble! :) Håper at dere også har hatt en fin helg! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar