Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

søndag 14. mars 2010

Søndagstur og oppdatering av uka mi:

IMG_4566,mindre IMG_4576,mindre IMG_4568,nytt IMG_4580,mindre IMG_4600,nytt IMG_4615,nytt IMG_4637,nytt Vi gikk oss en liten søndagstur i det herlige vinterværet i dag, og jeg husket for en gangs skyld å ta med meg kameraet vårt. :) Vi gikk forbi festningen, hvor det sto to gutter og lekte seg med et radiostyrt fly.. Så vi ble stående å kikke litt på dem en stund (bilde nr. 5), legg foresten merke til de mørke skyene på dette bildet.. Det var kjempe fint oppholdsvær i det vi begynte på turen vår, men før vi var hjemme så hadde det både rukket å snødd og å haglet.. Og haggelet var faktisk temmelig stort også, så jeg var glad for at jeg tok med paraplyen min for å si det sånn! :) Når man ser på det hvite snølandskapet som er nå så skulle man virkelig ikke tro at det bare for noen få dager siden var begynt å smelte her; jeg så til og med deler av plenen min da, og herregud som jeg frydet meg over det synet! :) Men jeg hadde ikke før sett ut vinduet den dagen, før det faktisk begynte å snø igjen.. Og slik ser det altså ut i Trondheim nå! Sjekk hvor nedsnødd det søte fuglehuset vårt er!! Jeg syns det er utrolig vakkert med slikt vintervær, men nå er det sannelig påtide at våren gjør sitt inntog her altså!! Ellers har det ikke skjedd så mye spennende denne uka i grunnen. Jeg har for det meste bare vært hjemme; fikk tilbake smertene på høyre siden i brystet som jeg har vært en del plaget med de siste årene, i begynnelsen av uka, og hadde noen dager hvor jeg var i så dårlig form at jeg rett og slett nesten følte meg litt sånn influensasyk. :/ Men fredagen var jeg faktisk en tur i byen med S, det ene søskenbarnet mitt, og det ble såklart litt shopping på oss. Jeg kjøpte meg en lang blå- og hvit stripet genser og et par søte øredobber på Vila og et nydelig stort, romantisk smykke på Gina Tricot som jeg bare er så fornøyd med! :) Kjøpte også et skjørt der, men det ble jeg imidlertid ikke så fornøyd med, så det skal jeg levere tilbake. Vi var også på bursdagsfest til samboern til I, det andre søskenbarnet mitt på fredagen. Det var kjempe morsomt på forspielet, og jeg hadde det konge ute også! :) Vi dro alle sammen ut på Down Town, men så fant de andre ut at de heller ville dra på Tre løver. Jeg og samboern min ble imidlertid værende på DT og danset og for og sprang i mellom alle etasjene der.. Sånn etter hvert som han ble lei av å være i den etasjen som vi var i.. Han har en tendens til å være litt rastløs når han er ute.. Hehe! :) I går var det rolig hjemmekveld med taco og to bra filmer; husker ikke hva den første het, men den andre var i hvertfall Panic room. Vi har egentlig sett den før, men det er en film som absolutt er verdt å se flere ganger! Og i dag har vi kost oss med wok og tre bra serier på tv her hjemme.. Ja, og så den fine turen vår tidligere i dag da. :) Seriene som vi følger med på er Sannhetens sverd, og den serien med Lars Monsen; den hvor han er på tur med folk med forskjellige handikap. Jeg blir så utrolig rørt av den! Det er så utrolig inspirerende å se på hva de menneskene faktisk får til og for et mot de faktisk utviser, påtross av alle handikappene sine! :) Og så ser vi (jeg) Lille Dorrit, den begynte forrige søndag, og nå er jeg hektet på den også! :) Noen flere som følger med på disse seriene?? :) Og har dere hatt en fin helg? :) Nei, nå skal jeg ta meg en liten matbit, og så skal jeg finne senga mi! Dere får ha en god natt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar