Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

mandag 15. mars 2010

Flere bilder fra søndagsturen vår:

IMG_4574,nytt IMG_4610,nytt IMG_4611,nytt Disse bildene ble av en eller annen grunn i et mindre format enn de bildene som jeg postet i går, og såvidt jeg vet så ble det ikke gjort noe med innstillingen da vi tok bildene heller.. Merkelig! Samboern min var foresten ikke noe særlig gira på at jeg skulle ta bilder av han, så derfor ser dere ryggen hans på begge bildene av han.. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar