Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

lørdag 6. mars 2010

Etter makeovern!

IMG_4552 (2),nytt IMG_4551 (2),nytt Slik ble altså håret mitt, og jeg er kjempe fornøyd med resultatet! :) Det gjør seg å få farget etterveksten, lagt i litt striper her og der for litt ekstra liv i håret, og å få klippet bort slitte hårtupper! Jeg har fått lagt inn både mørkere og lysere striper, og jeg klippet vel ca. 7-10 cm. av håret mitt, tror jeg. Det var jo litt lengre bak, så vil tro at hun tok så mye som 10 cm. der i hvertfall. Fargen er gylden og fin som på det øverste bildet. Det ble litt mørkt på det nederste, så dere må ikke se på det når det gjelder fargen. Sans Stylistene var virkelig flinke, og de hadde faktisk en formening om hva som kunne være fint til håret mitt allerede da jeg ringte og bestilte timen, og forklarte hvordan jeg så ut. :) Det ble ganske dyrt for alt dette da; 1600 kroner betalte jeg for det, men jeg har måttet betalt 1500 kroner andre plasser, og da har det faktisk blitt gjort mindre med håret mitt, så prisene deres er absolutt ok! :) Og jeg tror nok at jeg tar turen dit flere ganger.. Og kan absolutt anbefale dere å gjøre det samme!! Og jeg må bare få med at jeg syns at frisørsalongen deres var kjempe koselig også! :) I går var vi foresten på besøk til barndomsvenninnen min og samboern hennes. De bor et stykke utenfor byen, så det blir desverre ikke så ofte vi får møtt dem. :/ Det var kjempe koselig å treffe de igjen. Og det var kjempe koselig å treffe de to søte jentene deres, og de to jack russel terrierne igjen også. Den ene av dem er bare rett og slett verdens herligste hund! :) Vi spiste taco og koste oss da barna hadde lagt seg, og etterpå så koste vi oss med litt snacks forran tv`n. Måtte jo få med oss Senkveld.. Det hører jo fredagene til! :) Jeg hadde på meg det nye skjerfet mitt fra B- Young (elsk!), og den nye lange toppen min fra Vila, og ellers har jeg på meg svart enkel genser fra H&M, svart bukse fra B- Young, og øredobber og armbånd fra H&M. Håper at dere hadde en fin dag i går dere også, og dere må ha en god helg! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar