Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

tirsdag 2. mars 2010

D&G, ready-to-wear/ spring 2010:

D-and-G-Podium-spring-fashion-2010-015_runway,elle.com,nytt D-and-G-Podium-spring-fashion-2010-010_runway,nytt D-and-G-Podium-spring-fashion-2010-014_runway,elle.com,nytt D-and-G-Podium-spring-fashion-2010-039_runway,nytt D-and-G-Podium-spring-fashion-2010-018_runway,elle.com,nytt D-and-G-Podium-spring-fashion-2010-033_runway,nytt D-and-G-Podium-spring-fashion-2010-042_runway,nytt D-and-G-Podium-spring-fashion-2010-049_runway,nytt D-and-G-Podium-spring-fashion-2010-043_runway,nytt Dette var virkelig en moteserie for meg, kjenner at jeg liker D&G`s moteshow for denne våren veldig, VELDIG godt!! :) Jeg elsker så og si alt ved den, kan styre meg litt for de store støvlettene med frynsene da, men ellers så elsker jeg virkelig disse bildene og antrekkene! Herlig! :) Denim er virkelig trendy denne sesongen, og man kan til og med bruke det fra topp til tå. Det blir nok litt for mye for meg, men for dere som elsker denim og vil kjøre stilen helt ut, så er det altså bare å kjøre på! :) Feminine former og detaljer er også veldig in denne våren, så rysjer og volanger kan bare ikke bli feil nå. Og uskyldsrent hvitt hører selvfølgelig også våren til. :) Jeg kjenner at jeg bare gleder meg mer og mer til våren nå, og nå er det jo faktisk 2. mars allerede også, så det går jo sakte men sikkert framover! :) Denne herlige bildeserien fant jeg på elle.com, og dere finner den her hvis dere vil se mer av den. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar