Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

mandag 29. mars 2010

Burberry Prorsum Spring 2010, ready-to-wear:

Burberry Prorsum,nyttBurberry,nytt Burberry,nyttBurberry,nytt Burberry,nytt Trenchcoaten er virkelig in denne sesongen, og disse fine og utrolig feminine trenchcoatene fra Burberry Prorsum er jo rett og slett bare til å dø for! Spesielt den øverste, den er bare helt nydelig!! Og jeg liker måten de har pyntet opp med et belte i livet på disse trenchene også! Herlig! :) Bildene er fra Style.com, og du finner de her. Hele kolleksjonen deres for denne våren er absolutt verd en titt; mye fint der!! :) Det var foresten nettopp Burberry som sto bak de første trenchcoatene som ble laget! Dette kan du lese mer om her. Hva er deres favoritt av disse trenchene?? :)

2 kommentarer:

  1. Jeg har så lyst på den med med drapperingene... Herregud det er jo så perfekt!

    Og du... Nå må du huske å kose deg masse i påsken, slappe av og være med dem du er glad i!!!

    SvarSlett
  2. Uff, syns det er skikkelig trist å lese at du har det slik! Ikke noe kjekt. Og jeg kjenner meg så igjen i det også, men samtidig er det så lite man kan si eller gjøre som hjelper! Du får rett og slett bare ta tiden til hjelp, og det lille som gir deg energi (hvis det er noe som helst) det gjør du en fast til på døgnet feks. annenhver dag... Hvis du får energi av å gå en fem minutters tur i frisk luft så gjør det, hvis du får energi av å spise noe godt så gjør det... Bare sånne små ting fikk meg opp!
    Nei jeg håper du snart blir frisk, gleder meg til å lese den dagen du begynner å føle deg på topp igjen.
    Og en ting til, hør på deg selv, hør på din egen kropp, ikke la legene gi deg enda mindre energi fordi de ikke har troen på at dette er fysisk, men bare psykisk...

    Kos deg i påsken, og slapp av!!! ;)
    Mange varme god bedring klemmer

    SvarSlett