Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

mandag 22. februar 2010

Vil ha vår nå, og energien min tilbake!!

20081004140136 20080406082154 Å, jeg VIL ha vååår nå!! Fy så LEI jeg er av den iskalde vinteren! :( Hater å måtte pakke meg inn i drøssevis av klær hver gang jeg skal ut!! Og jeg hater hvor varm jeg faktisk blir når jeg endelig kommer meg inn på et av kjøpesentrene, pga. alle klærne som jeg faktisk har pakket meg inn i for å ikke fryse ute! :( Jeg vil seriøst bare ha vår og varme nå; kunne gå ut i lette vårklær, og slippe å tenke noe særlig over temperaturen, både den ene og den andre veien! Det føles så innmari lenge til april, og jeg blir værsyk bare jeg ser at gradestokken kryper nedover igjen. Sukk! Flere som har det slik?? :) Jeg skal seriøst være så glad når april nærmer seg, og det endelig begynner å bli litt varmere ute igjen!! :) Dette har foresten vært en temmelig kjip uke, har liksom aldri fått energien helt opp igjen etter at jeg var så lenge ute på onsdagen, og i går toppet det seg; jeg var faktisk i så elendig form at jeg såvidt klarte å holde meg oppreist i hele går! Jeg var svimmel, følte meg helt kraftløs og hadde på en måte vondt i både armer og ben.. Og jeg FRØS, på tross av at vi faktisk hadde fyr i ovnen her! Og som om ikke dette var nok, så måtte jeg pinade springe på do så fort jeg drakk litt vann.. SUKK! :( Og jeg ble også etterhvert skikkelig urolig i kroppen min, noe som var kjempe ekkelt! :/ Lurer nesten på om det kan være medisinen som jeg har begynt på som gjør dette.. For jeg føler meg ikke noe særlig bra i dag heller egentlig.. Vanligvis så hjelper det jo faktisk å spise hvis jeg blir urolig i kroppen, eller noe, men i går og i dag så har ikke dette hjulpet.. :/ Det eneste positive med gårsdagen var det at jeg faktisk kom meg i seng til klokka 1, og jeg har faktisk også vært oppe siden klokka halv 9 i dag.. Sto opp tidlig for å ringe legen min, men har ikke fått snakket med henne enda, hun skulle ringe meg tilbake.. Må jo nesten sjekke om det er vanlig å bli så satt ut av den medisin i begynnelsen.. Det står at den ikke skal ha noen bivirkninger, og at evt. bivirkninger er relatert til høye doser, og jeg har jo faktisk den minste dosen, men noen av de bivirkningene.. Hm.. Jaja, det må vel forhåpentligvis gå seg til i løpet av dagen. Håper virkelig at jeg slipper en til dag som den i går!! Skal gå å legge meg litt nå og se om jeg kanskje føler meg litt bedre etter å ha sovet litt mer.. Dere må ha en fin dag! :) Bildene er foresten fra weheartit. Ble sittende å drømme meg helt bort der inne igjen, her om dagen.. Det er så mange fine bilder der!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar