Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

torsdag 4. februar 2010

Dagen min...

tumblr-400 I dag har jeg vært på kafe med ei venninne. Det ble bare en veldig kjapp kafetur siden jeg klarte å forsove meg i mårrest og derfor møtte henne senere enn det som var planlagt, men jeg fikk i hvertfall truffet henne, og det er jo i grunn det viktigste. :) Var kjempe trivelig å se henne igjen, og jeg fikk faktisk julegaven min fra henne i dag; en kjempesøt lue som hun har strikket til meg. Hjemmelagde gaver er vel i grunn det som er mest koselig å få! :) Ellers så endte jeg altså opp på shopping, jeg har vel ikke all verdens av penger å bruke på meg selv akkurat nå, siden jeg faktisk har kjøpt meg en ny pc nylig, og januar i tilegg ble en temmelig dyr mnd. på grunn av en alt for høy strømregning, og så kom jo såklart tv-lisensen på toppen av det.. Men det skal sies at jeg leverte tilbake klærne som jeg kjøpte på Vero Moda, i dag, og i tilegg så hadde jeg faktisk tilgodelapper på begge plassene jeg handlet på. HURRA for tilgodelapper!! :D Jeg har også hatt min første time hos psykologen i dag, og det føles bra! Føler at jeg endelig er på rett vei nå. :) Og jeg var hos legen igjen i går og tok noen prøver, så forhåpentligvis så kommer jeg snart til bunns i hva det egentlig er som feiler meg.. Nå feks. så måtte jeg nettopp ta meg en pause for å gå å lage meg noe å spise, jeg føler meg helt elendig (det føles ikke som jeg har noe særlig med krefter igjen og det føles som jeg faktisk nærmest skal dette i bakken), og det er faktisk bare litt over 3 timer siden jeg spiste sist! Det er jo rett og slett helt merkelig dette, jeg skjønner ingen ting.. Og jeg har veldig vanskelig for å finne meg i at det faktisk er sånn, men må jo tydeligvis bare leve med det.. Og prøve å gjøre det beste ut av det, og faktisk lytte til kroppen min som tragisk nok sier at den vil ha mat annenhver time! :( Nei, nå skal jeg ta kvelden her, har bestemt meg for å ta et skikkelig krafttak når det gjelder dette med leggetiden min, så nå skal jeg gjøre nok et forsøk på å komme meg litt tidligere i seng ... :) Dere får ha en god natt! :) Det fine bildet er foresten fra weheartit. Elsker den fine lyse nattkjolen mot de svarte strømpene.. :)

1 kommentar:

  1. å så lekkert antrekk på bilde, elsker det sarte og fine til dei tøffe svarte. ahh! :)

    lykke til med alt, håper du finner ut av ting og at helsa kommer seg :)

    Regine

    SvarSlett