Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

lørdag 20. februar 2010

Vinn goodiebags fra SFW:

Søte Monique Lund har en konkuranse gående på bloggen sin hvor du kan vinne hele 3 goodiebags fra Stockholm Fashion Week. Og det er en hovedpremie og to trøstepremier så sjangsen for å vinne er dermed større enn det den ofte er ellers i slike konkuranser. :) Dere kan melde dere på den spennende konkuransen her. Jeg vil absolutt anbefale dere å ta en titt på bloggen til Monique; hun virker som en søt og jordnær jente, og blogger både om mote og om andre interessante ting. Og hun tar også fine bilder, så dette er virkelig en blogg som er verdt å få med seg! :)

2 kommentarer:

  1. Jeg håper du vinner, for jeg syns du fortjener det etter så mye sykdom og kjiphet du har vært gjennom... ;) Krysser fingre og tær!

    SvarSlett
  2. Jeg er ikke med i den konkurransen nei, men takk for lykke ønskninger...
    Det høres sikkert feil ut, men det er nesten litt morsomt at vi på en måte er så lik, selv om det er trist at det er sykdomsbilde som fremstår som veldig likt da..
    Men det er på en måte godt å kunne vite at man ikke er aleine, og at andre skjønner hvordan man har det...

    OL ser jeg fortiden bare på når jeg løfter blikket fra data skjermen fordi det er det eneste som tydeligvis står på her i huset... Holder snart på å klikke, er sååååå lei!

    SvarSlett