Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

onsdag 17. februar 2010

Lørdagens antrekk:

IMG_4323 (2),nytt IMG_4333 (2),nytt IMG_4344 (2),nyttnytt Veeel, er vel egentlig litt i seneste laget å poste dette antrekket egentlig.. Men dette hadde jeg altså på meg på lørdagen! :) Er så glad i den nye fine blondetoppen min fra B- Young, og jeg elsker det at det er boxerrygg på den! Den er faktisk egentlig lang nok til å være en kjole, men jeg har brukt den som en topp her! :) Det grå skjørtet er et gammelt et fra H&M, som jeg faktisk aldri har brukt før. Noen ganger lønner det seg virkelig å ta vare på gamle klær altså, jeg er i hvertfall kjempe glad for at jeg ikke har kvittet meg med dette skjørtet, for det gjorde virkelig susen på lørdagen! :) Strømpebuksa er av merket Pierre Robert og accessorisen er fra B- Young og H&M.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar