Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

tirsdag 23. februar 2010

Flere smykker fra Neiman Marcus:

550,nmc,nytt 1100,nmc,nytt Elsker rosetten og de andre detaljene på det øverste smykket! Og jeg ser det for meg til en enkel hvit eller svart genser. Det kunne jo fått enhver enkel genser til å fremstå som ny med alle de herlige detaljene! :) Men prisen er jo da 550 dollar, så ja, det er virkelig lov til å drømme.. :) Og det andre koster enda mer; hele 1100 dollar faktisk! Heldig den som har råd til noe slikt noe! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar