Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

mandag 22. februar 2010

3127660889_160cb46954_large Sommerfugler er favorittinsektet mitt, og sant å si så liker jeg vel egentlig ikke så mange andre insekter! :) Men når jeg ser på dette bildet (i fra weheartit) så ser jeg faktisk ikke bare sommerfugler, jeg ser også en del av motefargene til våren i dette bildet, og det var det som virkelig fasinerte meg. Du har nemlig både nøytrale farger, hvitt, pudder, pastellfarger, gult, beige, blått (denim) og korall representert i disse sommerfuglene. Og legger man fantasien litt til så kan man sikkert finne noen stiltrender også i dette bildet; både en "urban warrior sommerfugl" (den store svarte og hvite feks. til venstre), og en etnisk en.. Hihi! :) :) Og nå blir jeg vel stemplet som passe gal her.. Men dette var faktisk det som slo meg da jeg så på dette bildet! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar