Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

torsdag 21. januar 2010

Venner:

Heldigvis så har jeg i hvertfall gode venninner som er der for meg og stiller opp når jeg virkelig trenger dem! :) Venner er virkelig noe av det mest dyrebare som finnes; de er der for deg og gir deg en varm og god klem når du trenger det mest, og minner deg på hvorfor det påtross av alt det triste i verden, er så godt å leve. De er virkelig noen underbare skatter som man må ta godt vare på. Nettopp det føler jeg desverre ikke at jeg har fått gjort det siste halvåret som har gått. På grunn av jobb tiden som jeg har hatt på Mexx, og på grunn av sykdommen min som til tider fullstendig har tappet meg for energi, så føler jeg at jeg har sett alle de gode venninnene mine så alt for lite. :/ Dette håper jeg imidlertid å få rettet opp i i tiden framover, for mitt eneste nyttårs forsett i år var faktisk at jeg skulle tilbringe mer tid i lag med alle de gode venninnene mine! :) Jeg var somsagt på kafe med det ene søskenbarnet mitt her i byen (som også er en utrolig god venninne av meg) i dag, og det var så ufattelig godt å få snakket med ei god venninne om alle de kjipe tankene som jeg har inni meg! Det er så godt å snakke med et annet menneske som virkelig lytter til det du har å si, og virkelig forstår deg. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skulle gjort uten henne, eller de andre venninnene mine som er der for meg nå som jeg har det så vanskelig! Kafeturen med henne gjorde dagen min MYE bedre, og jeg fikk faktisk litt energi igjen, noe jeg absolutt ikke har hatt noe særlig av denne uka. Så takk I for at du er den du er og stiller opp når jeg virkelig trenger deg! :) Bildet er fra weheartit.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar