Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

torsdag 3. desember 2009

Vi hadde 9 års dag i går! <3

Ja, vi har altså vært i lag i 9 år nå! Tenk det! :) Og tiden har gått så utrolig fort.. Folk vi kjenner har gått i fra hverandre.. Og vi har selvfølgelig hatt våre problemer, vi som alle andre; men vi har faktisk alikevel klart å se forbi problemene og funnet ut at det meste lar seg ordne, og at det alikevel er verd å holde fast ved hverandre! :) Jeg er så utrolig glad i denne gutten, og håper at vi får MANGE flere år i lag.. At det for alltid blir oss! :) Dette bildet ble foresten tatt i slutten av mai/ begynnelsen av juni i 2005, da vi var på vår andre sydentur i lag, som gikk til Kroatia. Jeg var egentlig veldig trist før vi tok disse bildene, fordi at jeg nettopp hadde fått vite at han skulle dra til London for å ta masteren sin.. Men vi overlevde heldigvis den bragden det var å være borte i fra hverandre nesten et år, også. :)

1 kommentar:

  1. Så herlig... Gratulerer!
    Jeg ble skikkelig glad av å lese dette innlegget, fantastisk med glede, det smitter!

    SvarSlett