Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

torsdag 10. desember 2009

Jeg fant, jeg fant... :)

Jeg gikk igjennom 3 små Ikea kurver med accessories i kvell, og se hva jeg fant! :) Man glemmer jo rett og slett av alt man faktisk har av smykker og sånt, når man ikke har det stående framme! Er utrolig fornøyd med å ha funnet disse ringene igjen, og favorittene mine her er den store roseringen og ringen med de grønne hjertene på. Den store roseringen husker jeg at jeg lånte hos stemoren min da jeg var en god del yngre, og jeg brukte den hver dag en periode; favoritt! :) Jeg tror faktisk at jeg tilslutt fikk den av henne, for jeg vet at jeg ga den tilbake til henne etter en stund.. Men jeg tror nesten at jeg må spørre henne om det når jeg er hjemme i jula, sånn for sikkerhets skyld! Hehe.. :) De to ringene med blomster på kjøpte jeg på B-Young da jeg enda jobbet der. Slangeringen mener jeg å huske at jeg kjøpte for mange, mange år siden i en eller annen sånn utlendinge bod.. Og ringen i midten og den med grønne hjerter på tror jeg at jeg fikk av søsteren min en gang.. :) Jeg fant masse anna stash også, men dette var det som jeg ble mest glad for å finne! Ja, og så alle de sølvfarga øredobbene som jeg fant da.. Her har jeg gått og tenkt at jeg virkelig trengte meg et par nye øredobber i sølv fordi at jeg ikke har noen, og så finner jeg en hel drøss med sølvfarga øredobber i de kurvene! Hm, tror jammen at jeg må skaffe meg et slags stativ til alle smykkene, armbåndene og øredobbene mine! Det hadde vært innmari kjekt å ha!! :) Ellers så har jeg bare vært hjemme i dag, og begynnelsen av dagen var svært lite produktiv, satte meg nemlig ned for å kikke på alle de nye innleggene til folkene som jeg følger på bloglovin, og der ble jeg sittende gitt! Men så kom jeg på bedre og mer fornuftige tanker etter middagen og har fått gjort unna en hel del med ting her i kveld! Jeg var i litt dårlig humør tidligere i dag, men humøret mitt steg betraktelig etter at jeg hadde fått unna litt ting her! :) Nå skal jeg finne senga mi; klokka er blitt mange, og imårra skal jeg møte det ene søskenbarnet mitt, som bor her i byen. Vet ikke hva vi skal gjøre enda, men enten så blir det vel en tur i byen, eller så blir det vel til at vi bare går oss en liten tur, eller noe.. Gleder meg i hvertfall til å møte henne! :) Dere får ha en god natt folkens! :)

3 kommentarer:

  1. Så morsomt å finne skulte skatter, man har glemt at man har :D Ellers høres det ut som du har hatt en travel dag. :)

    Sv: Jeg har også dilla på lilla for tiden. ;)

    SvarSlett
  2. Skattejakt ! Alltid morsomt å finne igjen gamle ting man har liggende gjemt :)
    Og den rose-ringen var jo helt fantastisk :o! Ikke rart du har brukt den mye!

    SvarSlett
  3. Det er utrolig hva man egentlig har, men som man alltid trenger...

    Ringene var kjempe fine. Du har jo nesten gjort et kupp idag selv om du allerede eide de.. Hehe...

    SvarSlett