Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

onsdag 9. desember 2009

Dagens outfit:

I dag har jeg vært på kafe med ei utrolig koselig jente, som jeg desverre ser alt for sjelden! Men er jo desto mer koselig å treffe henne når vi først treffes også da! :) Vi for på Bær og bar og det var kjempe trivelig å bare sitte å chatte litt.. Snakka blant annet med henne om den håpløse fastlegen min, og lovde henne at jeg skal bytte til en annen nå.. Føler rett og slett ikke at han forstår meg i det hele tatt! Føler ikke en gang at jeg når inn til han når jeg prater til han.. Sukk! :/ Så NÅ skal jeg altså endelig bytte! Det skal jo ikke være sånn at man faktisk gruer seg til å gå til sin egen lege! Fatter virkelig ikke hvorfor jeg ikke har byttet han ut med en annen lege for lenge siden altså! :/ Men nok om det; jeg har hatt en trivelig dag, og dette hadde jeg altså på meg: Jakken er en ny jakke som er kjøpt på salg til 400 kroner nå nylig på Cubus! Kjempe fornøyd med den!! :) De lilla perlesmykkene er kjøpt på Glitter, den svarte genseren er en gammel genser som jeg har kjøpt på H&M; men jeg blir aldri lei av den, og skulle gjerne hatt den i mange flere farger også! :) Den lilla kjolen er kjøpt ganske nylig på H&M, og er egentlig en god del lengre enn på bildet; jeg har bare posa den litt opp.. :) Fant foresten et hull i den ene arma på den da jeg skulle ta disse bildene! :/ Tightsen er en gammel en fra H&M, og støvlettene er nye og kjøpt på Din sko! :) Og jeg vet ikke om jeg har sagt det? Men jeg har altså klippet håret mitt ganske nylig, og det trengtes virkelig for å si det sånn!! :) Håper at dere også har hatt en fin dag! :)

1 kommentar:

  1. Så fint et antrekk, liker kombinasjonen lilla/svart :) Så koselig med kaffedate :)

    SvarSlett