Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

tirsdag 1. desember 2009

Dagen min...

Sier natta med dette kule bildet fra weheartit.com. Men først en aldri så liten beretning om dagen min.. :) I dag har jeg vært i byen en tur, var blant annet å leverte tilbake noen blomster krukker som jeg kjøpte på lørdagen. Hvordan jeg kunne tro at blomster krukker i gull kunne bli fint her når alt vi har ellers stortsett går i ganske kalde toner, det er meg en gåte.. Men uansett, jeg hadde altså sett meg ut de gull krukkene og trodde virkelig at de skulle bli fine i leiligheta vår! Men den gang ei, så i dag bar det altså tilbake med dem! Jeg fikk rett og slett helt noia av å se på dem.. De passet virkelig IKKE inn noen plasser! Og er det noe jeg er nøye på så er det farger og detaljer, og stemmer ikke det så får jeg virkelig ikke helt fred i meg selv.. Vi har begynt å få det finere her i leiligheta nå, men det er fortsatt masse som må gjøres her. Men jeg får vel bare ta en dag av gangen, og shoppe nye ting når vi kommer over det.. Og jeg skal i hvertfall tenke nøye over hvilke farger vi skal ha på ting heretter!! :) Det hadde i grunn gjort seg med en slags fargeanalyse bok sånn interiørmessig.. En bok hvor de hadde kommet med forskjellige tips til hvilke farger som passer til den og den tapeten/ veggen feks.. Vi har to forskjellige farger på veggene i stua vår; tre av veggene er kremfarget, mens den ene veggen på en måte er litt sånn gråbeige. Vanskelig farge å beskrive egentlig.. Og det gjør det i grunn vanskeligere for meg når det kommer til hvilke farger jeg skal bruke på interiøret her.. :/ Tror nesten at jeg må sjekke ut om det ikke kanskje finnes en sånn slags fargeanalyse bok.. Det hadde virkelig vært noe! :) Jeg fikk foresten også shoppet noen små ting til meg selv da jeg var i byen i dag; kjøpte et par store øredobber i sølv og babyblått, et enkelt sølvsmykke og en kjempekul ring på Glitter. :) Kjøpte også et større sølvsmykke på Glitter, men det tror jeg nok at jeg blir å levere tilbake. Ble nok litt i største laget for meg, tror jeg.. Hun som jobbet der hadde det på seg, og det var sinnsykt fint på henne, så jeg lot meg rive litt med sånn på slutten av dagen.. Fort gjort når man har gått et par timer i byen.. :) Tenkte faktisk at jeg skulle ta et antrekksbilde i dag; og selvfølgelig den ene dagen jeg faktisk hadde tenkt å gjøre det så gikk kameraet tomt for batteri.. Et aldri så lite hint kanskje!? Det er muligens ikke meningen at jeg skal ta antrekksbilder.. Hehe! :) Men jeg skal ta bilder av accessorizen som jeg kjøpte i dag når jeg bare finner laderen til kameraet! :) Nei, nå er klokka blitt ganske mye, så nå skal jeg avslutte her, og se til å finne senga mi! Dere får ha en god natt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar