Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

torsdag 17. desember 2009

Årets julekort! :)

Og i dag har jeg sysla med dette; har endelig fått skrevet alle de ni julekortene som jeg tenkte å skrive! Og imårra skal de sendes av gårde! :) Kjøper bestandig julekortene mine på blomsterbutikken på Solsiden, der kan du nemlig plukke ut akkurat de julekortene du selv vil ha for 10 kroner; genialt! :) Det kortet med den lille engelen på, var det bare et igjen av, og jeg kan virkelig skjønne hvorfor. Det er jo bare helt nydelig! :) Ellers har jeg gjort ganske lite i dag.. Hadde jo egentlig masse husarbeid som jeg skulle gjøre, men hvor ble det av tiden!? :O Den forsvant visst helt i fra meg gitt.. Jaja, får vel gjøre et nytt forsøk imårra.. Hvis jeg ikke til og med får unna litt nå før jeg legger meg.. :) Skal i hvertfall logge av her ganske snart, blir jo så alt for våken av å sitte med dataen til jeg går å legger meg.. I natt la jeg meg ikke før klokka var 4 og ble bare liggende å vri meg i senga, og etter å ha logget sånn i over en time så endte det med at jeg måtte stå opp for å spise litt.. For da var jeg selvfølgelig blitt sulten igjen.. Herrejemini altså!! Hadde ikke den beste natta for å si det sånn! :/ Så får vel prøve å gjøre denne natta litt bedre, ved å være flink pike og slå av dataen nå.. :) Dere får ha en god natt folkens! :)

1 kommentar:

  1. Så flink du er som skriver julekort, blir sikkert koselig for folk å få :) Oi, kan skjønne du blir lei, det er alltid kjipt å ligge å ikke få sove. Får håpe du fikk sove i natt. :)

    SvarSlett