Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

onsdag 25. november 2009

Natta!

Da har jeg endelig fått postet bilder av klærne som jeg har kjøpt meg de siste månedene. Har tenkt at jeg skulle gjøre det lenge nå, men det var først i dag at jeg endelig fikk juven over meg til å gjøre det. Har foresten begynt å lese en bok av Eckhart Tolle som heter "Lev her og nå". Den handler om at man skal leve i nået for å få ny energi og balanse. Jeg kan virkelig trenge begge delene om dagen, og den har visst hjulpet andre mennesker til å finne roen i livet sitt, så jeg tenker; hvorfor ikke gi den et forsøk!? :) Noen som har lest den, og hva syns dere i så tilfelle om den?? Jeg har foreløpig bare kommet til side 49, og den virker jo interessant så langt! :) Nå er jeg virkelig på overtid her, så nå skal jeg jammen meg se til å finne senga mi snart! Kom meg faktisk i seng tidligere i går, men så begynte jeg å blogge ganske seint i dag, og da var det selvfølgelig gjort! Blir jo så alt for ivrig, og så går klokka i fra meg.. Noen som kjenner seg igjen, eller!? :) Nei, dere får ha en god natt folkens! :) Bildet er fra weheartit.com, de har så mange søte bilder der! :)

1 kommentar:

  1. Åååå.. Tenk å sove i en seng som på det bildet... Digg!

    Jeg har ikke lest den boken, men burde lese den om den kan finne energien min... ;)

    SvarSlett