Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

mandag 30. november 2009

Jul i hjemmet vårt! :)

Jeg elsker denne koselige førjuls tiden med alle de koselige julenissene rundt omkring, og nå er det endelig pyntet hjemme hos oss! :) Jeg er spesielt glad i sånne søte litt barnslige nisser som de på det nederste bildet her! Kjenner at jeg rett og slett blir glad av å se på dem! :)
Nå er det bare snøen som mangler.. Men det gjør meg egentlig ikke noe om den venter litt til med å komme, jeg har nemlig ikke funnet meg noen nye vintersko enda.. Men har jo alltids de gamle som jeg kan bruke da.. :)
Dette har vært nok en fin helg. I går var vi ute en tur på en pub som heter Macbeth i lag med noen venner av oss; det var bra musikk og bra med liv, og vi hadde det kjempe morsomt der! :)
I dag har vi bare sløva her hjemme; sett på tv, spist taco og kooosa oss! :) Det er virkelig rørende med sånne program som det "Rød nese programmet", jeg får bestandig så lyst til å støtte sånne ting når det er på tv.. Har jo lyst til å støtte de forskjellige organisasjonene ellers å da, men enda mer når jeg ser sånne program på tv. Samboern min er foresten plan fadder til en liten gutt, og jeg tror jeg også skal bli plan fadder til et lite barn. Det hadde vært kjempe herlig å vite at nettopp jeg kunne hjelpe ei lita jente, eller en liten gutt til å få det bedre her i verden! :)
Nei, nå er det natta her. Ble visst seint kvell på meg i dag å, men jeg sov temmelig lenge i dag, så da blir det jo fort sånn.. Dere får ha en god natt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar