Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

onsdag 16. september 2009

En smuuule frustrert, ja... :(

Ikke noe dagens kjole eller noe annet spennende i dag.. Jeg må bare få litt frustrasjon ut! Vi hadde endelig han fyrn i fra byggbransjen hær i dag for å se mer på klesskapet vårt, og han fant sopp både nede ved veggen og i gulvet.. Det var visst et vannrør dær som kan ha forårsaket at det har blitt fuktskader og sopp. Nå har vi et stort hull både i gulvet og i veggen i skapet vårt, og vi har herved flyttet opp på gjestesoverommet vårt, noe vi nok skulle ha gjort for lenge siden. For ting har virkelig tatt tid for å si det sånn! Vi har hatt den jæ*la soppen dær siden vi flyttet inn her i mai en gang.. :( Og nå er også "hele klesskapet" vårt flyttet opp på stua vår.. Så her har vi det ryddig og fint me klær strødd utover stuebord, sofa og stol.. Godt at vi i det minste på en måte har to stuer da sånn at vi slipper klær på den eine sia! Huff, dette var akkurat det jeg trengte, som om jeg ikke har hatt nok stress på kroppen min den siste tia liksom.. Jeg er seriøst sååå frustrert nå!! :( Og LEI av heile leiligheta, kjenner jeg! Vil egentlig bare flytte herifra! Det har vært så mye siden vi flytta hit; soppen, lukta av den på soverommet vårt og i tilegg så har vi også hatt stygg lukt på badet vårt nede helt siden vi flytta hit. Så innimellom så har jeg rett og slett gått i fra den ekle lukta på soverommet og rett inn i den vemmelige dunsten på badet.. Og da har jeg rett og slett blitt en smule kvalm! ÆSJ altså!! Vi vet ikke helt hva som skjer framover nå, men det er nok ikke helt usannsynlig at vi flytter herifra.. For nå kan vi jo ikke bruke soverommet vårt nede, og vi har heller ikke klesskap oppe! :( Drømmen om det walk- in closetet mitt ble visst til et mareritt! :( Første gangen det kom noen hit for å se på det og fikse det så sendte huseierne rett og slett bare vaktmestern, og han tok noe soppdrepende middel på noe som jeg tror var en sopp på veggen der inne, og så malte han over.. Jada, det ble ikke sjekket noe mer.. Er det rart at jeg blir "LITT" frustrert!? Jeg bare spør! Nei, nå skal jeg stelle meg og komme meg i seng (gjestesenga). Dere får ha en god natt folkens! :)

6 kommentarer:

  1. Huff, jeg skjønner godt du er frustrert. Sånn skal det virkelig ikke være!

    SvarSlett
  2. uff... Hørtes ikke kjekt ut i det hele tatt..
    Håper det ordner seg, på den ene eller den andre måten!

    SvarSlett
  3. Beklager seint svar angående kattene... Har en liten gjennomgang av kommentarer her...
    De er halvt skogskatt, ingen som vet hva faren er... Men de oppfører seg og ser ut som skogskatter hvertfall... Nydelig er de!

    SvarSlett
  4. Tusen takk for kjempefin kommentar -og ja, hipp hurra for sminke sier jeg bare!

    Usj - det der hørtes ikke det granne koselig ut, får håpe det ordner seg snart!

    SvarSlett
  5. Kjolen fra Cubus er litt lang ja, hvertfall på meg med korte bein... Eller kort kropp kalles det vel... Haha..

    SvarSlett
  6. Huff så slitsomt... Jeg drømmer også om walk in-closet, det hadde vært helt fantastisk:)

    SvarSlett