Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

onsdag 30. september 2009

Dagens kjole! :)

Denne kjempesøte kjolen skulle jeg gjerne hatt i klesskapet mitt! :) Ville brukt den med en cardigan i den rødfargen som er i kjolen og med et par svarte fine støvletter til. Og det måtte vel helst vært ull i cardiganen siden jeg er den største frossenpinnen som går i to sko! :) Kjøpte foresten en kjempefin rød cardigan i hele 70 prosent lammeull på Cubus i dag, har ikke fått prøvd den enda, men passer den så blir den vel en ny favoritt, tenker jeg.. :) Dere finner kjolen her. :) Må foresten unnskylde at jeg nok en gang ikke har fått blogget noe særlig, men forrige uke så hadde jeg bare de kjipe mellomvaktene (fra klokka 10.30-18/ 18.30), og når jeg kom hjem så var det rett i matfatet, og så på finn.no for å se på leiligheter. Hver bidige kveld i det siste har jeg sottet å sett etter leiligheter, og i kveld er ikke noe unntak. Men det er pinade helt umulig å finne noe, de fleste sentrumsnære leilighetene er nemlig ikke større enn noen å 40 kvm, evt. også opp i 50 kvm.. Men that`s it! Eller så er de så dyre at vi bare kan glemme å ha et liv ved siden av boutgiftene hvis vi skal bo der. I natt sov jeg knapt, lå og vridde meg i senga, og fikk liksom aldri sove.. Forferdelig slitsomt, og det var rett og slett skikkelig vanskelig å stå opp til tidligvakta mi i dag! :( Og nå kjennes det ut som det minst er 14 sinte okser som springer villmann inni hodet mitt, tror det rett og slett må være like før det eksploderer! Fy fader så vondt det gjør! :( Det tar virkelig på å ha det slik som tingene er nå, er det noe jeg hater i livet mitt så er det uvisshet.. Og akkurat nå aner vi jo ikke om vi finner noe nytt, eller når vi evt. gjør det.. Og vi bor altså fortsatt med alt av klær på stua.. Og det er noe jeg kjenner at jeg takler ganske så dårlig! :/ Nei, huff, håper virkelig at vi finner en bra leilighet snart!! Samboern min skal faktisk på visning i mårra på en leilighet som er 56 kvm, en del mindre enn vi hadde sett for oss, men uansett bedre enn mange av de andre alternativene dær ute.. :) Får bare håpe at den er fin, for jeg blir ganske deppa av å ha det på denne måten! Og det er fryktelig frustrerende å sitte å leite etter leilighet på finn hver bidige dag uten å faktisk finne noe! :( Nei, nå skal jeg ta meg en paracet og se om jeg ikke får roet ned de sinte oksene litte granne, og så skal jeg finne senga! Har blitt alt for seine kvelder igjen i det siste! :/ Dere må ha en god natt! :)

3 kommentarer:

  1. Ja, jeg hadde virkelig ikke nølt hvis jeg hadde kommet over denne i min str. i byen for å si det sånn! Da hadde den nok hengt i klesskapet mitt nå! :)

    SvarSlett