Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

tirsdag 8. september 2009

Dagens kjole! :)

Vi går desverre imot en kaldere tid, men når det finnes slike herlige kjoler som denne som man kan holde varmen i, så er det kanskje ikke så ille alikevel!? :) Jeg skulle i hvertfall svært gjerne hatt denne fine kjolen, og du finner den her. :) Slike kjoler som dette er et must nå på høsten, syns jeg, og jeg bare MÅ ha meg en lignende kjole!! :) Dette har vært en lang dag, jeg har vært på jobb fra klokken 13 til 22 på grunn av personalmøtet og er temmelig sliten og trøtt her jeg sitter! Men det blir nok mye bedre på jobb for meg framover for jeg har fått en til to dager i uka med kortere vakt, og atpåtil tidligvakt, så det blir bra! :) Nei, nå skal jeg komme meg i seng, klokka begynner som vanlig å bli alt for mye! Dere får ha en god natt folkens! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar