Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

mandag 7. september 2009

Dagens kjole! :)

Elsker alle de fine fargene og blomstene på denne kjolen, og glidelåsen gjør den bare helt utrolig rå! VIL HA!! :) Du finner denne godsaken her. :) I går kveld hadde jeg besøk av ei venninne som jeg ikke har møtt på veldig lenge. Det var kjempe koselig å endelig møte henne igjen, og vi hadde en god del å prate om for å si det sånn! :) Det var sinnsykt godt å endelig være litt sosial igjen! Jeg skulle egentlig på jentefest, men det ble ikke noe av, så da ble det heller en kjempe koselig hjemmekveld med meg og hun istedet! :) Neste helg derimot er jeg bedt på bursdagsfest, så da blir det fyll og fanteri med jentene.. Gleeeder meg, lenge siden vi har festet i lag nå, så det blir kjempebra!! :D I dag har jeg og samboern min kost oss med taco, og ellers har det skjedd fint lite.. Har fått gjort litt husarbeid her da, og tro meg, det TRENGTES!! Det har blitt "litt" forsømt i det siste.. :/ Jeg har foresten en tendens til å bli dårlig etter en stund når jeg har spist taco, merkelig nok.. Blir både urven og svimmel.. Skjønner ikke helt hva det er for noe, men det må jo være noe jeg reagerer på da..? Er det noen flere som har lignende opplevelser med taco? I så tilfelle så blir jeg kjempeglad om dere deler dem med meg! Lurer på om det rett og slett kan være det at det er ganske mektig mat, og at jeg faktisk spiser for fort og for mye, eller noe.. Men jeg spiser bare 2 usle tacoshell da; fylt til randen med fyll riktignok, men alikevel.. Det burde jeg jo ærligtalt tåle!? :/ Hm, kjenner jeg blir "litt" frustrert altså.. For taco er noe av det beste jeg vet, og det samme er godter, men av en eller annen merkelig grunn så virker det som om jeg ikke tåler noen av delene særlig godt! :( Nei, nå skal jeg ta kvelden her. Har seinvakt imårra, men greit å komme seg i seng alikevel! :) Blir foresten en lang dag i mårra siden det skal være personalmøte etter jobb. Dere får ha en god natt! Håper at dere også har hatt en fin helg! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar