Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

mandag 14. september 2009

Dagens antrekk! :)

Dette var altså dagens antrekk på jobb; hadde på meg den nye tweed blazern min fra Mexx, dongeribukse og pologenser fra B- Young og skjerf fra H&M. Har hatt en grei dag på jobb i dag, stresset til en forandring ikke ut døra i dag når jeg skulle dit, og det var skikkelig godt! :) Jeg har vært så fæl til å stresse i det siste.. Og det er rett og slett typisk meg å stresse ut av døra i siste liten når jeg skal noe.. Noe som selvfølgelig ikke er bra i det hele tatt! :/ Så jeg må seriøst skjerpe meg!! Og første steg i rett retning er å legge meg til litt mer ok tid, så må jeg stå opp tidligere enn det jeg gjør nå.. Er alt for glad i å sove, og tyner det så langt det bare går om mårran, og da blir det jo fort bare stress! :/ Så jeg vet det bare så alt for godt; her er det skjerpings!! :) På fredagen så jeg og samboern min filmen World Trade Center, og tårene fosset konstant.. Det var en skikkelig gripende film, og når man vet at det er i fra virkeligheten så blir det jo straks enda mer gripende! Stakkars alle de folkene som mistet sine kjære i det terrorangrepet. Huff! Man må bare huske å ta vare på alle de man har kjær mens man har de i livet sitt!! Verdsette alle de fine og dyrebare øyeblikkene man har i lag! For en dag er de desverre borte.. :/ Denne filmen satte som dere skjønner virkelig tankene i gang hos meg.. :) På lørdagen var jeg endelig med på jentefest igjen, denne gangen hos ei venninne av ei venninne, av ei venninne av meg.. Hun hadde bursdagsfest og jeg var så heldig å bli bedt jeg også! Har bare møtt henne en gang før, men vi hadde kjemi med det samme vi møttes! Alltid like koselig når man møter nye folk og man føler det sånn! :) Det ble en vellykket kveld både hos henne og ute på byen. Vi dro ut på Downtown, og takket være ei venninne av meg så gikk vi rett forbi køen, og slapp til og med å betale! Hærlig, for det var nemlig enormt lang kø der! :) Godt å få shaka ass`n sin litt igjen, men kjente at jeg ble fort sliten på grunn av alt stresset som jeg har hatt på kroppen i det siste da.. :/ Men morsomt var det! :) Har dere gjort noe spennende i helga da?? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar