Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

tirsdag 15. september 2009

Blazer 2 fra Mexx:

Hvem skulle tro at jeg skulle bli så klassisk at jeg faktisk har kjøpt meg to blazere den siste tiden!? Ikke jeg i hvertfall, men jeg elsker dem! :) Man blir påvirket av arbeidsplassen sin, ja.. Positivt i dette tilfellet, vil jeg si! :) For jeg kan virkelig trenge noen litt mer enkle, fine klassiske klesplagg i garderoben min!! Har kjøpt alt for mye mønster de siste årene.. Blomster er fint det, men i høst er jeg klar for noe annet! :) Selv om jeg jo faktisk har kjøpt meg en blomstrete kjole på Mexx også da.. Vanskelig å gå helt bort i fra det! Hehe, men den er innmari fin da, så den er også et godt kjøp! :) Skal legge ut bilder av resten av klærne som jeg har kjøpt meg i det siste, etterhvert.. :) Jeg elsker foresten den sløyfedetaljen på jakka og de søte puffermene! Mmmm! :) Har btw. blitt litt mørkere siden sist jeg la ut bilder av meg selv. Ble så lei av å være så fryktelig blond.. Hehe! :) Pleier stortsett å farge håret litt mørkere når det blir høst. Men nå skal jeg ta kvelden her! Dere får ha en fin natt folkens! :) Unnskyld lite blogging i det siste, men har somsagt vært kjempe stressa, og hatt mer en nok med jobben min! :/ Skal prøve å komme litt sterkere tilbake nå som jeg får litt kortere dager på jobb! Det blir godt det! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar