Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

søndag 23. august 2009

Kveldstur langs kaia i Henningsvær:

Jeg og samboern min og faren hans tok oss en koselig liten kveldstur langs kaia i Henningsvær da vi var i Lofoten. Som dere ser så lot jeg meg virkelig fasinere av måten husene speilte seg i havet på. Syns det var et vakkert syn. :) Jeg lot meg også fasinere av de store fine trærne som sto langs med veien, og måtte selvfølgelig ha bilde av meg selv forran det største som vi gikk forbi! Det var virkelig svært! :) Ellers så syns vi alle sammen at det var litt morsomt med måsene som satt på rekke og rad etter hverandre på hustaket, så da måtte jeg jo ta bilde av det også! :) Og jeg lot meg også fasinere av at stråene kom så utrolig godt fram siden de var det fremste på bildene jeg tok, mens det i bakgrunnen på bildene ble mye mørkere, og dermed så ble det et par bilder av det også. :) Sånn er det å være nyfiken fotograf! Hehe! :) Jeg har forsåvidt bestandig likt å ta bilder, men aldri gått så inn i det som det jeg gjorde denne gangen. :) Samboern min har foresten også tatt noen av bildene som jeg legger ut her, men det var nok jeg som var ivrigst med kameraet for å si det sånn.. :)

1 kommentar:

  1. Så fine bilder, så ut som en veldig koselig kveldstur :)

    SvarSlett