Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

fredag 14. august 2009

Strandliv... :)

Stranda som ligger like ved hytta til foreldrene til samboern min er bare helt utrolig fin. Det var masse folk der begge dagene vi var der, og selv om det var ISKALDT i vannet så både vasset jeg og badet litt.. Men jeg var SNAR opp igjen de to gangene jeg la meg under! :) Og etterpå så begynte det selvfølgelig å blåse en del, så jeg satt å hutret på stranda resten av dagen.. :) Men godt var det alikevel, jeg kunne jo ikke gå høsten i møte uten å ha badet! :) Det er foresten jeg som står uti vannet på det tredje bildet, forran den båten.. Så har dere bevis på at jeg ikke bare skryter på meg å ha vært ute i det kalde vannet! ;) :)

2 kommentarer:

  1. hahahaaaha :D Du har hvertfall sjø nesten opp til knærne, jeg har ikke badet i år. Det er sååå flaut, elsker jo å bade, enten det er kaldt eller ikke.

    SvarSlett
  2. Hehe, har jo et skikkelig badebilde også da, men orker ikke flashe bikinibilder av meg selv her på bloggen så da ble det altså dette.. :)
    Ja, det er jo kjempeherlig å bade når det er varmt og godt ute. Men personlig så foretrekker jeg helt klart å bade når det er varmere i vannet enn det det var i Lofoten! :)

    SvarSlett