Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

mandag 20. juli 2009

Hurra for asymmetriske kjoler! :)

Alle disse kjendisene ser kjempe flotte ut i de asymmetriske kjolene sine! Selv har jeg sett etter en slik kjole lenge, men har desverre ikke funnet så alt for mange her i byen, og har jeg funnet en så har det enten ikke vært i str. min, eller så har det ikke vært fasongen min. :/ Fant en fin en senest i dag i en herlig turkisfarge på Gina Tricot, MEN det var selvfølgelig i s og ikke xs som jeg må ha! :( Jeg fant derimot en asymmetrisk topp på Cubus til bare 20 kroner! :) Har ikke prøvd den ennå, men satser på at den blir bra.. Og om den ikke blir det så kjøpte jeg den jo til gi bort pris alikevel.. :) I dag sto jeg foresten opp klokka kvart over 7, noe som er ALT for tidlig for meg!! Jeg er jo overhodet ikke vant til det! :) Måtte en liten tur på jobb; fra klokka 8.30 til klokka 9.30, for å lære meg åpningsrutinene til Mexx. Hadde egentlig planlagt å gå hjem å legge meg etterpå, men så tok salget meg nok en gang.. Jeg bare MÅTTE inn på Gina Tricot å kjikke; "kanskje hadde de fått noe nytt på salget?? Eller noe nytt som ikke var på salget??" Og så var jeg i gang... :D Skal legge ut bilder senere fra dagens shopping, men er ikke 100 prosent sikker på at jeg skal ha alt da.. :) Tror det fort kan bli ganske skummelt å ha Gina Tricot som en av de nærmeste nabo butikkene, ja.. Og accessorize ligger jo rett ovenfor Mexx! Hjelp! :) En annen ting: På onsdagen skal jeg endelig ta fargekurset mitt!! Fikk henteseddel i posten i dag, så i mårra skal jeg hente kursmateriellet mitt på Posten, og så blir det altså kurs på onsdagen! Herregud som jeg gleder meg!! :D Og det passer jo bare så sinnsykt bra å få tatt det nå før vi drar nordover, for da kan jeg jo bruke de hjemme som prøvekaniner! Perfekt!! I hvertfall for meg, om det er det for dem det er jo en ganske annen sak... Hihi! :) Bildene er fra costume.no.

1 kommentar:

  1. Fantastisk...
    Jeg har vel en kjole som er asymmetrisk... Burde skaffe meg flere... ;)

    SvarSlett