Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

onsdag 22. juli 2009

Dagens kjoler! :)

Skulle gjerne hatt disse lyse, fine kjolene i fra shopbop i garderoben min! :) Liker spesielt godt den midterste kjolen, herlig halsutrigning på den! :) Det ble desverre ikke noe av fargekurset i dag, siden jeg knapt har sovet i natt på grunn av at jeg er så innmari tett i brystet om dagen. I to netter nå har jeg bare lagt å vridd meg i senga mi på grunn av det.. :( Tror det kan være sterk pollenallergi jeg har fått, men tok meg en tur til legen for sikkerhets skyld, man vet jo aldri i disse dager.. :) Men der fant de jo selvfølgelig ingenting, så enten er det vel allergi, eller så har jeg fått et virus som jeg må slite med.. Håper på det første, slik at jeg kan bli det kvitt med allergimedisin! Har startet på cetirizin nå i kveld, så får satse på at dette gir seg snart.. Anyway, jeg har nå bestemt meg for å trosse hva det nå enn er jeg har og ta fargekurset imårra! Snakket med hun som skal kurse meg på telefonen nå nettopp! :) Får omså bare hive innpå med paracet og sånn, nå er jeg skikkelig gira på å få tatt det kurset altså!! Og hun har fått tak i tre prøvekaniner som jeg kan øve meg på også! Weeeee!! :D Nå skal jeg begynne å pakke til vi skal reise nordover, siden jeg jo blir borte store deler av mårradagen, og vi reiser ganske tidlig på fredagen. Gleder meg skikkelig til å treffe alle de hjemme nå, blir kjempe koselig å se de igjen! :) Men pakkinga ser jeg ikke like mye fram til; jeg hater å pakke når jeg skal hjem, en ting er jo når en skal dra til syden, for da er det jo bare å ta med nok lette sommerklær til alle dagene en skal være borte.. Men når jeg skal hjem, da må jeg liksom ha dobbelt opp med meg.. Vet jo aldri hvordan været blir, eller hvor kaldt det blir.. Så nå står jeg forran litt av en utfordring dere! :) Men har heldigvis allerede skrevet pakkeliste, og det gjør det jo trossalt litt enklere.. :) Nei, jeg får vel gå i gang her.. Dere får ha en riktig så god natt alle sammen. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar