Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

tirsdag 28. juli 2009

Dagens kjole! :)

Denne søte blomstrete kjolen i fra forever21 skulle jeg svært gjerne hatt i klesskapet mitt. Ikke koster den mye heller; bare $ 19,90 for den! :) Du finner kjolen her. :) Nå skal jeg finne senga, har blitt bare seine netter etter at vi kom hjem til Fauske. Blir jo lett sånn når man har ferie, men da har jeg en tendens til å sove veldig lenge også.. Og imårra skal jeg en tur i gata i lag med moren min så da er det jo greit om man faktisk klarer å komme seg opp i litt anstendig tid også! :) Har foresten hatt noen fine dager her hjemme så langt, og disse to siste dagene har vi til og med hatt fint vær! :) Får bare håpe at det fortsetter! :) Jeg og samboern min var ute å gikk en kveldstur i dag, noe som var kjempeherlig. :) Blir jo lett til at vi tar bilen når vi skal noen plasser i og med at foreldrene til samboern min bor et stykke i fra sentrum, så vi er stortsett ikke for mye ute når vi er hjemme for å si det sånn.. Men får prøve å gjøre noe med det denne gangen kanskje.. :) Vi hadde foresten selskap av ei venninne av han på turen, og hun hadde en helt nydelig shæferhund med seg også. :) Men det var jeg som skulle finne senga, ja.. Alltid like vanskelig det der.. Dere får ha en god natt! :)

1 kommentar:

  1. nydelig kjole :) Jeg kan ikke få nok av blomsterprint, det er så fint :)
    Høeres ut som du har hatt det fint!
    Fin blogg du hadde :D

    SvarSlett