Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

torsdag 16. juli 2009

Dagens kjole! :)

Denne kjempesøte kjolen i fra rarefashion.co.uk, skulle jeg gjerne ha tatt på meg i dag! :) Og siden det ikke akkurat er kjempevarmt ute i dag så skulle jeg hatt på meg ei svart 40 deniers strømpebukse til den, og et par svarte kule skoletter. Tror det kunne vært litt stilig, det ville jo ha røffet den betraktelig opp, med tanke på hvor søt den er. :) Du finner kjolen her. Sov seriøst alt for lenge i dag, så hodet mitt føles litt som sirup, alt går liksom så tregt der inne.. :) Greit nok at det er viktig å få nok søvn, men det er absolutt ikke bra å få for mye av det!! Da er det nesten bedre å heller sove litt for lite altså.. Må seriøst se til å få gjort noe med den døgnrytmen min snart, men det er jo så fryktelig vanskelig når jeg ikke klarer å legge bort dataen min før seint ut på natta.. Hm, vet i hvertfall at jeg er nødt til å snu døgnrytmen helt når jeg begynner å jobbe til høsten. Da er det ikke noen bønn lengre! :) Nei, nå skal jeg komme meg i dusjen her, og så må jeg vel lage middag til min kjære kommer hjem etter det. Dere får ha en fin dag! :)

5 kommentarer:

  1. Tusen takk for den utrolig koslige kommentaren på bloggen min=)
    For en fantastisk kjole! Du har ikke sjekket om Nelly.com har den? Vet de selger Rare Fashion=)

    SvarSlett
  2. Nei, du vet jo aldri med de størrelsene:S Men jeg syns du skal bestille den jeg=) Do it=)

    SvarSlett
  3. Utrolig søt kjole, likte knappene:)

    SvarSlett
  4. Jorunn: Ja, ikke sant!? Nok en nydelig kjole! :)

    Frøken Haugseth: Vet du om jeg bare hadde hatt penger til alle de fine kjolene som jeg ser på nettet så skulle jeg virkelig ha bestilt MANGE nye kjoler!! Men etter all shoppinga mi i det siste, så må jeg nok tenke litt over hva jeg bruker pengene mine på! Så hvis jeg skal bestille en kjole så må det nesten være en jeg bare rett og slett IKKE kan være foruten! ;)

    Hanne: Ja, den er kjempesøt, jeg digger også de hjerteknappene! Stort søtere blir det vel ikke!? :)

    SvarSlett