Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

fredag 17. juli 2009

Nok en fin dag i juli! :)

I dag kjøpte vi oss middag på Ultra og tok piknik på plena på Solsiden, kjempe koselig! Vi spiste spearribs og salat og hadde ei cider hver til maten! Elsker Somersby sine cider, de er rett og slett kjempegode! Og få ting slår vel ei kald god cider i varmen!? Jeg er altså ikke en øl- person! :) Mens vi satt der og kosa oss i sola, så kom det et måsepar og slurpa i seg litt is som noen hadde satt igjen.. Idyllisk.. Hehe! :) Måtte nesten ta noen bilder av dem, måsen er absolutt ikke favorittdyret mitt, men de gjør seg jo bra på bilder. :) Ellers så måtte jeg også bare ta noen bilder av de søte homlene på blomstene rundt oss. :) Vepsen derimot, den SPRANG jeg i fra! Jeg HATER veps, er seriøst livredd dem! :/ Hva har dere gjort for noe spennende i dag da? :)

2 kommentarer:

  1. Det hørtes ut som en veldig fin sommerdag :) Jeg er heller ingen fan av veps. Ekle dyr. :P

    SvarSlett
  2. Det så kjempekoselig ut:) Deilig med sol og sommer! Her har det regnet masse i helgen, så jeg håper det blir bedre i morgen...
    Sv. Ja jeg er kjempefornøyd med klærne fra Forever21, kjempefine farger, og perfekt størrelse:) Håper du har en super helg!

    SvarSlett