Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

mandag 29. juni 2009

Lørdagens antrekk:

Dette var altså jobbantrekket mitt på lørdagen. Og jeg hadde brune enkle sandaler til. :)
Jeg var først på jobb fra klokka 12 til 17, så møtte jeg samboern min i byen og vi satte oss litt ute i sola med en halv sub hver i fra Bigbite. Etterpå dro vi for å handle, og da vi kom hjem satt vi oss litt ut i sola på den eine verandaen vår og kosa oss med litt is. Så lagde vi deilig taco til middag og kosa oss med litt hvitvin som samboern min hadde kjøpt med seg fra turen. Jeg var skikkelig gira på en liten tur ut, så vi dro en tur på 3- Lions, en pub like i nærheten av her vi bor. Der var det som vanlig kjempe koselig med bra liv, flinke trubadurer og allsang! :) Hadde faktisk på meg dette da vi for ut også, men oppgraderte antrekket med et par hvite pumps istedet for de brune sandalene. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar