Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

lørdag 20. juni 2009

Dette har vært en kjempefin dag! :)

Jeg har hatt en kjempefin dag på jobb i dag, og gleder meg til å gå på jobb igjen i mårra også! :) Det var fantastisk godt å endelig få jobbe litt med det som jeg er så glad i igjen, har savnet det å jobbe på klesbutikk utrolig mye disse månedene! Og vi har fått inn masse fine nye varer på butikken! Herlig! :) Dette var ikke jobb antrekket mitt, men det jeg hadde på meg på den siste jente festen som jeg var på. Fikk dette bildet tilsendt på mail nå nylig! Alltid morsomt med festbilder, selv om en del av dem ikke blir fullt så bra da.. :)
Nå skal jeg finne senga, sånn at jeg er opplagt og fin til i mårra! Regner med at det blir skikkelig trøkk på jobben, sia det er lørdag, og vi også så smått har begynt med salget! :)
Dere får ha en fortreffelig natt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar