Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

onsdag 24. juni 2009

Herlig med to fine dager i byen i lag med venninna mi! :)

Mandagen var jeg i byen i lag med ei god venninne av meg, og vi kom over denne koselige indianer gjengen, de spilte kjempe fin musikk, så vi kjøpte likså greit en cd av dem. :) Morsomt innslag i byen dette! Vi ble like bergtatt begge to og ble stående en stund å høre på dem. :)
Ellers var det shopping som sto på lista, kjøpte meg en søt topp på Veromoda og bla. bodybutter på Bodyshop, samt en herlig lypsyl; Brambleberry Rose fra Rosebud. Den virker som den er en god lypsyl, og så lukter den kjempegodt i tilegg. :) Venninna mi kjøpte seg en hel drøss med sminke, samt litt hudpleie produkter på Bodyshop. Hun er visst blitt allergisk i mot all den sminken som hun har fra før av så hun måtte ha alt nytt.
Vi var i byen til det ble kveld, og så kjøpte vi med oss pizza hjem, og spiste det til sein middag. Venninna mi lå her siden hun hadde fort i fra nøkkelen sin hjemme hos foreldrene sine, som bor flere timer unna, og vi satt oppe til i 3 tida, det var kjempe koselig! :)
Tirsdagen dro vi til frisørtime i lag på Torget, vi hadde fått fiksa time klokka 11 på samme frisørsalongen. Perfekt! :) Jeg begynte å bli så innmari lei av de kjempe slitte tuppene mine, så jeg klipte faktisk hele 10 cm av de lengste lengdene av håret mitt. Det var lenger bak, enn framme, hadde det klipt litt i en sånn v.. Nå er alt håret derimot like langt, det når meg ca. til skuldrene og ser mye sunnere ut! :) Lurer på hvorfor jeg ikke bare gjorde dette forrige gang jeg var å klipte meg.. Men nå er det i hvertfall gjort! :) Ellers klipte jeg luggen kortere igjen, den var nemlig begynt å bli ganske lang. Venninna mi skulle egentlig bare stusse håret og stripe etterveksten, men så bestemte hun seg plutselig for å istedet klippe en ganske så kort bob. Kjempe modig gjort, syns jeg, og hun ble kjempefin! :) Jeg gjorde sånne ting før uten å nøle, men nå tørr jeg liksom ikke lenger. Pleide uansett stortsett bestandig å angre meg kort tid etter at jeg hadde klipt det, har vel egentlig bestandig likt å ha litt lengde på håret mitt, så det er vel kanskje like greit at jeg ikke tok mer av det! :)
Etter frisørtimen så var det mer shopping, og jeg fant meg en fin fargerik topp på tilbud på Oasis, og en kul dongerishorts på Veromoda, samt et par skinnsko til bare 200 kroner på Eurosko. :) Oasis hadde mye stilige klær på salget, men i og med at klærne deres selvfølgelig er litt store på størrelsen så passet jeg stortsett bare den ene toppen. Herregud, så lei jeg er av at klærne blir for store til meg, og det selv om at det faktisk er den størrelsen som jeg bruker, nemlig xs. Hvorfor kan ikke bare en xs være nettop det alle plasser!? ARG altså!! :( Jaja, vi har vel kanskje alle noe vi sliter med, er det ikke sånn det er!? :/ Mitt største problem er at jeg ikke kan handle klær overalt på grunn av at jeg er så lita! :/
Venninna mi fant seg mer stæsh på Bodyshop! :) Men hun reiser jo til Amsterdam i mårratidlig da, HELDIGRISEN, så hun får vel shoppa nok av klær dær! :) Å, så misunnelig jeg er på henne, jeg å vil ut å reise!! :/ Men jeg unner henne selvfølgelig det av hele mitt hjerte, og hun skal se om hun ikke finner noe kult til meg også der nede! Så kanskje det blir noen kule nye klær på meg som jeg ikke finner her alikevel! Det hadde vært så bra!! :D
I dag er det faktisk endelig sol og varmt her igjen, så nå skal jeg avslutte og komme meg litt ut i sooola! :) Dere får ha en fin dag! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar