Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

mandag 29. juni 2009

Fredagen:

Fredagen var en sinnsykt herlig dag, jeg hadde legetime klokka 9, så jeg sto opp tidlig, og fikk for en gangs skyld dagen litt med meg. Skikkelig deilig å være oppe så tidlig på en så utrolig fin dag. Sola skinte fra skyfri himmel og det var skikkelig varmt og godt! Ordentlig sommer med andre ord! :) Gikk innom Rema på vei hjem, og kjøpte med meg middag, melon og det nye nummeret av Costume. Satt og slappa litt av da jeg kom hjem, men siden det bare ble noe sånt som fem timer søvn på meg natta før så gikk jeg å la meg litt. En skam å gjøre det når været var så nydelig, men sto opp klokka halv to og kosa meg ute i sola, på verandaen vår fram til seint på ettermiddagen. Som oftest syns jeg at det er triveligst med litt selskap, men akkurat i dag storkosa jeg meg faktisk alene! Kan faktisk ikke huske sist jeg har kosa meg så mye i mitt eget selskap! :) Samboern min var i Frankrike på jobbtur, men skulle komme hjem senere på kvelden, og jeg avtalte også med venninnene mine på bildene over her at vi skulle møtes ut på kveldinga. De skulle ut en tur, og jeg foreslo at de kunne ta forspielet her, så kunne jeg joine dem litt. Skulle gjerne ha dratt ut en tur i lag med dem, men i og med at jeg skulle på jobb på Mexx klokka 12 på lørdagen så fant jeg ut at det var best å la det være. Greit å være i fin form når man nettopp har begynt å jobbe på en ny plass! :) Men vi hadde det nå kjempe koselig her før de dro ut i hvertfall! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar