Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

torsdag 28. mai 2009

Nytt jobbintervju imårra!! :D

Jeg fikk faktisk telefon allerede i mårrest fra eine plassen som jeg var å søkte på! Wohoo!! :D Skal på intervju dær imårra (altså i dag siden klokken har passert 12 nå). Er så glad! :) Skulle gjerne hatt på meg denne fine grå dressbuksa fra asos.com, en hvit skjorte, det fargerike nye smykket mitt og den svarte skinnjakka.. Men nå har jeg selvfølgelig ikke en grå dressbukse, og har virkelig ikke hatt tid til å dra ut å se etter en heller siden jeg har shina kåken til moren og stefaren min kommer. Og etter det så dro jeg og samboern min ut for å leite etter ei seng.. Så ja, må nok klare meg uten! :/ Blir dongeribukse istedet for den dressbuksa på meg! Håper virkelig at jeg får denne jobben altså!! :)
Nå skal jeg ta kvelden her, sånn at jeg er litt opplagt til i mårra. Intervjuet er klokka 11.15, så jeg må opp ganske tidlig.. Så egentlig burde jeg jo ha lagt i senga mi og vært i dyp søvn nå.. Men nei, ikke denne jenta, nei.. :) Dere får ha en god natt! :)

2 kommentarer:

  1. Hey you grrl :)

    Jeg likte den buksa, nice :) Håper du får den jobben nå da, da får du meg som kunde.. definitivt :) Hvem ville ikke handle hos deg?

    You go grrl :)

    SvarSlett
  2. Heia Snupp, og takk for det! :) Ja, den er kjempefin! :) Nå ble det jo ikke dressbukse på meg til jobbintervjuet, siden jeg ikke fant noen som passet.. Men jobb ble det!! Jeg er så glad!! :D

    SvarSlett