Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

søndag 17. mai 2009

ENDELIG!! :D

Ja, da er vi altså endelig ferdig med all vasking i den gamle leiligheta vår, og innlosjert i den nye!! :D Vi hadde den første natta vår i ny leiligheta i går, men ble ikke helt ferdige med vasking i den gamle i går heller, så vi måtte altså tilbake å vaske der i dag å! MEN nå er vi altså ENDELIG ferdige!! Herregud så godt det er! Har bare noen få ting som står igjen dær nå, så har vi fått alt med oss hit! :) Har jo allerede fått noen ting på plass her, men det er myyye som gjenstår.. Så vi har fortsatt litt av en jobb forran oss, men nå kan vi jo ta ting i vårt eget tempo i det minste! Og det er jo dessuten mye koseligere å pakke ut enn å pakke ned! :) Gleder meg sinnsykt til å komme ordentlig på plass i ny leiligheta! Foreløpig ligger jo så og si alle klærne mine i esker som står stablet rundt omkring, så de er første prioritet å få på plass framover! Hater å bo i esker og jeg gleder meg seriøst til å ta i bruk det walk- in closetet altså! Har jo gått å siklet etter det lenge nå! Hehe! :D Det skal bli en sann drøm å ha klærne mine dær i forhold til i det lille skapet som jeg hadde til rådighet på Solsiden!! :) Samboern min og jeg sitter her i en blomstret sofa (den sto her fra før!) og koser oss med litt rødvin! Feirer at vi endelig har kommet oss i mål liksom! Kjempe godt! :) Vi fikk jo selvfølgelig akkurat ikke inn vår sofa, så derfor den blomstrete.. Noe må vi jo ha å sitte i! :) Sannheten er den at vi sitter i DEN utrolig fete leiligheta, men desverre foreløpig mangler en god del møbler her; vi har som nevnt feks. ikke sofa`n vår her og vi har heller ikke fått fikset oss spisestustoler, og vi har jo faktisk to stuer så vi er jo nesten nødt til å skaffe oss i hvertfall en til sofa, om ikke to hvis vi ikke får til å skru den gamle i fra hverandre på et vis.. Håper seriøst at vi får det til altså, hvis ikke så må vi bare selge den og kjøpe en ny for de pengene. For penger er noe det desverre ikke akkurat er for mye av på nåværende tidspunkt.. :/ Men, men.. Får satse på at vi har klart å få ting litt mere på plass her til innflyttingsfesten vår i begynnelsen av juni! :) Nei, nå skal jeg ta kvelden her, må jo være opplagt til 17. mai feiringen imårra! :) Har langt i fra funnet ut hva jeg skal ha på meg.. Eller jo, det blir den nye kjolen som jeg kjøpte meg, hvis den bare blir fin på! :) Men aner ikke hva mer liksom.. Hm.. 17. mai kommer litt for tidlig i år! :) Regner foresten med at det er mange av dere som er ute å fester i dag!? :D Ta noen drinker for meg også da, og kos dere masse! :) Og så må dere selvsagt ha en strålende 17. mai feiring folkens! :) Dere får ha en alle tiders natt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar