Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

søndag 24. mai 2009

Helga mi:

Fredagen så altså jeg og samboern min Slumdog Millionaire, og den var bare rett og slett en fabelaktig god film! Den var gripende fra begynnelse til slutt. Felte et par tårer når jeg så denne filmen, ja.. :) Den kan virkelig anbefales! :) Og Freida Pinto, hun som spiller den kvinnelige hovedrollen i filmen; herregud for en vakker jente! Helt nydelig rett og slett! :) Lørdag var jeg og samboern min en tur i byen, kjøpte oss hversin softis og kosa oss litt i sola. :) Ellers var jeg på bursdagsfest til ei venninne av ei venninne av meg, det var kjempe koselig! En herlig gjeng! :) Ble også kjent med ei ny søt jente dær, hun virker kjempe grei. :) I 12 tiden dro vi alle sammen ned til byen og uteplassen for kvelden var Vega. Det var bra der også, men personlig syns jeg ikke at musikken som spilles dær er den beste.. Jeg liker å høre på litt nyere musikk når jeg er ute for å danse. De spiller veldig blandet musikk der. Ellers så er det en bra uteplass syns jeg. :) Men favoritten min er Downtown! Der får man jo alt; diskotek med den nyeste musikken oppe, 80- talls avdeling og pianobar i etasjen under og de har også en chillout bar der for den som bare vil slappe av.. Genial plass! :) Møtte foresten hun venninna mi som jeg var i byen med på fredag ute på Vega, kjempe koselig at hun også tok turen ut. :) Hun er jo midt i eksamenslesinga, så får sett henne alt for lite i disse dager, så det var kos! :) Blir vel ikke mer festing i lag med henne før innflyttingsfesten vår om 14 dager, å som jeg gleder meg til den. Det blir skikkelig bra altså!! :D Hadde foresten på meg svart tights med en svart mønstret minikjole i fra Floyd som jeg kjøpte meg da jeg enda jobbet på B- Young! Those were the days! :) Ellers hadde jeg den svarte skinnjakka som jeg har kjøpt meg og svarte pumps. Egentlig hadde jeg svarte lakkpumps på meg, men jeg fikk så sinnsykt vondt i bena av dem, så jeg og hun jenta som jeg ble kjent med på festen dro hit så jeg fikk skifta sko til vi skulle ut. Så da ble det et par vanlige svarte pumps istedet. Utrolig snillt av henne å bli med meg hjem så jeg fikk skifta!! :) Hadde en meget vellykket lørdag i går i lag med en gjeng med trivelige jenter! Jentefester er digg! :) Håper at dere også har hatt ei bra helg! :)

1 kommentar: