Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

tirsdag 26. mai 2009

Dagens kjole er en ballkjole, må jo nesten feire at det har vært over 1000 stykker her inne!! :)

Syns det er utrolig gøy at det har vært over 1000 besøkende her inne, så dette må feires! :) Og hva er vel mer passende for anledningen enn en nydelig ballkjole og et glass rødvin!? :) Håper at dere som tar turen inn hit liker siden min, og at jeg kan gi dere litt inspirasjon. Jeg blir i hvertfall kjempe glad hver gang jeg ser at det har vært noen her inne!! Det inspirerer meg til å fortsette med bloggingen min! Så tusen takk folkens! :)
Bildet er fra dittbryllup.nu. Og de har flere nydelige kjoler der, så siden er absolutt verd en titt! :)

2 kommentarer:

  1. Den kjolen hadde fine detaljer og så utrolig glamorøs ut. Men når jeg ser slike havfruekjoler føler jeg at jeg tryner.. Skulle jeg gått med slik kjole, har jeg tryna på scenen slik Sandra Bullock gjorde i filmen Miss Undercover.. hahaha :)

    SvarSlett
  2. Hehehe, ja de ser ikke akkurat så veldig enkle ut å gå i! :) Skulle jeg brukt en slik kjole så måtte det ha vært en kveld jeg skulle gå minimalt tror jeg.. :)

    SvarSlett