Om meg

Bildet mitt
Velkommen til bloggen min. :) Jeg er i utgangspunktet ei veldig positiv og gla jente på 33 år..men for ca. 5 år siden ble jeg plutselig syk..og livet mitt har etterhvert blitt fullstendig snudd på hodet pga. dette. Formen min er såpass dårlig at jeg sjelden kommer meg ut, og jeg har nå gått hjemme i over 4,5 år..og er under utredning for ME. Denne bloggen vil derfor være preget av dette. Jeg har fortsatt et veldig stort håp om at jeg en dag skal få lov til å bli frisk igjen..jeg vet bare ikke helt hvordan...

onsdag 27. mai 2009

Dagens antrekk:

Skinnjakke fra Veromoda til kun 500 kroner! :) Hvit enkel genser fra H&M og nytt smykke fra Accessorize som jeg kjøpte meg i dag. Jeansen kjøpte jeg for 99 kroner på B-Young for lenge siden, men den er like bra nå som den var da! Så fornøyd med den! :) Hadde bare alle jeans oppført seg like eksemplarisk som denne så skulle jeg ikke sagt noe. Har en del dårlige erfaringer med jeansbukser altså.. :/
Denne dagen har vært super, den starta med at ei veldig god venninne av meg (samme venninna som jeg var å shoppa i lag med hær om dagen) kom innom etter at hun var ferdig med eksamen. Utrolig koselig med besøk! :) Vi satt her en stund og kosa oss med te og kakao, det regna skikkelig her tidligere i dag så det frista liksom ikke helt å gå ut. Men det letnet heldigvis etterhvert og da tok vi oss en liten bytur. :) Jeg gikk til og med innom et par plasser å spurte etter jobb i dag å, og det geniale var at alle disse plassene trengte folk, og atpåtil trengte 3 av dem 80-100 %!! Hva gir dere meg!? Jeg er rett og slett overlykkelig nå! Nå begynner det virkelig å skje ting altså!! :D Og på den ene plassen så sa daglig leder at jeg nok kom til å høre i fra henne, så nå føler jeg et nytt gryende håp igjen! :) Ellers så ble det jo litt mere shopping da.. Kjøpte meg det nye smykket som jeg har på meg på bildet over her og et par lekre, store øredobber på Oasis. :) Den vellykka dagen i byen ble avslutta med et par vårruller hver på en slags japansk/ kinesisk kiosk, vårruller er sinnsykt godt altså, når man får sånn søt chilisaus på dem. Nam! :) Har dere gjort noe spennende i dag da? Jeg spørr nå selv om jeg foreløpig ikke har fått så mange svar her.. :)
Gleder meg foresten sinnsykt til torsdagskvelden, da kommer moren min og stefaren min hit! Blir så utrolig koselig å få besøk av dem! :) Vi har ikke fått ordnet ei til seng enda, men vi har jo heldigvis både mårradagen og torsdagen å gjøre på.. Så det ordner seg vel! :)
Nei, nå er det visst blitt alt for seint her igjen.. Hver kveld sier jeg til meg selv at jeg skal avslutte her senest klokka halv 2, men klarer jeg det!? Nope! :) Men nå skal jeg i hvertfall avslutte, dere får ha ei god natt! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar